Kviečiame į antrąją diskusiją apie atsakomybę už gaminamus ar platinamus produktus ir juose slypinčias pavojingas medžiagas. Pirmajame susitikime svarstėme, kaip informuoti vartotoją, kokį vaidmenį vaidina mokslo, valstybės institucijos, nevyriausybinės ir vartotojų teises ginančios organizacijos. Pažvelkime ne tik iš racionalios, bet ir emocinės pusės – kas ir kaip turėtų žengti pirmą žingsnį, kodėl vartotojai nepakankamai reiklūs, kaip mąsto įmonės?
Diskusijoje dalyvaus emocijų, elgsenos ekonomikos tyrėjai, įmonių atstovai.
Diskusija vyks 2022 m. sausio 27 d. 14 val.
Neringa Mataitytė, Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto doktorantė. Tiria emocijų vaidmenį klimato kaitos politikoje ir diplomatijoje bei nevyriausybinių organizacijų įsitraukimą į susijusius procesus. Neringa savo tyrimuose taip pat gilinasi į emocinį diskursą, per kalbą perteikiamas emocines būsenas, kolektyvias emocijas bei jų galią formuojant visuomenės mąstymą ir tarptautinės politikos įvykius.
Eglė Buitvydaitė, Londono ekonomikos ir politikos mokslų absolventė. Gilinasi į tarptautinį verslą bei elgsenos ekonomiką. Baigusi studijas, Eglė kūrė verslo plėtros įmonę Italijoje, dirbo su didžiausiomis pasaulinėmis korporacijomis strateginio konsultavimo kompanijose Londone. Šiuo metu Eglė gilinasi į reklamos bei televizijos verslo ypatumus Lietuvoje ir bando sujungti visas patiritis, kuriant tvarų bei atsakingą verslą.
Diskusiją moderuoja Audronė Alijošiutė-Paulauskienė, Baltijos aplinkos forumo socialinės verslo atsakomybės, darnaus vystymosi politikos ekspertė.
Registracija: https://forms.gle/fiFomhcYMmjoCUDk8
Diskusijos yra projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ dalis, finansuojama iš Europos socialinio fondo lėšų.
No comments!